Monday, August 15, 2016

MediSZA Appreciation Night 2016 : Arabian and Bollywood Night

Pada 28 Mei 2016 yang lalu, telah berlangsung Majlis Makan Malam Tahunan Kali Ke-3, "MediSZA Appreciation Night 2016" bertemakan Arabic dan Bollywood yang telah berlangsung di Duyong Marina & Resort, Kuala Terengganu. 

Acara tahunan ini diadakan bertujuan sebagai tanda penghargaan kepada pelajar-pelajar perubatan UniSZA terutamanya pelajar tahun akhir. Majlis yang turut dihadiri oleh para pensyarah dan staff Fakulti perubatan UniSZA dirasmikan oleh Prof. Dr. Nordin bin Simbak, Dekan Fakulti Perubatan UniSZA. 

Majlis turut disajikan dengan persembahan montaj dari ajk pelaksana serta persembahan pentas oleh para pelajar perubatan. Anugerah kepada pelajar cemerlang bagi setiap tahun juga turut disampaikan selain daripada anugerah-anugerah khas tokoh pelajar. 

Persembahan pelajar tahun 3 

Persembahan pelajar tahun 1 

Penyampaian anugerah pelajar cemerlang 

Penyampaian anugerah pelajar cemerlang 

Penyampaian cenderahati kepada pelajar tahun akhir 

King and Queen of The Night 

Antara AJK Pelaksana Majlis 

Ucapan dari wakil pelajar tahun akhir 

Pelajar-pelajar tahun akhir 


Majlis ini sedikit sebanyak dapat mengeratkan hubungan antara para pelajar perubatan serta pensyarah-pensyarah. Diharapkan agar acara tahunan ini menjadi semakin bermanfaat dan diteruskan pada tahun-tahun akan datang.  Akhir kata, terima kasih kepada semua ahli jawatankuasa yang terlibat dan ahli-ahli MediSZA kerana telah menjayakan MediSZA Appreciation Night. Selamat maju jaya diucapkan kepada pelajar-pelajar tahun akhir. 

No comments:

Post a Comment

BICARA SIHAT SESI III - LANGKAH-LANGKAH MELINDUNGI COVID-19 DALAM KANAK-KANAK (Dr Haslina)

Pada tarikh 14 Ogos 2021, telah berlangsung Bicara Sihat bagi sesi ketiga, dengan tajuk langkah-langkah melindungi  Covid-19 dalam kalangan ...