Thursday, January 9, 2020

Mesyuarat bersama organisasi pelajar fakulti perubatan sesi 2019/2020

    Pada 8 Januari 2020, satu mesyuarat telah dijalankan beraam penasihat dan ahli jawatankuasa organisasi pelajar fakulti perubatan.

     Mesyuarat ini merupakan mesyuarat tahunan bersama penasihat MediSZA namun pada tahun ini, buat pertama kalinya telah melibatkan Nursing Science Club (NSC). 

    Dr Khairi selaku Timbalan Dekan Hal Ehwal Pelajar dan Komuniti telah mengetui mesyuarat tersebut dan melibatkan juga Dr Azuin selaku penasihat MediSZA sesi 2019/2020 dan Puan Rahman selaku penasihat NSC.


    Mesyuarat dijalankan bertujuan untuk membincangkan perkara yang berbangkit dan isu-isu berkaitan pelajar perubatan serta pelajar kejururawatan. Cadangan program bersama turut dibentangkan oleh Yang Dipertua MediSZA 19/20 dan Yang Dipertua NSC 19/20.



    Harapan kami agar mesyuarat bersama Nursing Science Club (NSC) data dijalankan dengan lebih kerap untuk menyediakan medium dan saluran suara pelajar sekaligus menaikkan nama Fakulti Perubatan sebagai fakulti yang aktif dalam persatuan.



-8 Januari 2020-
"UNITY FOR THE SAKE OF HUMANITY"





No comments:

Post a Comment

BICARA SIHAT SESI III - LANGKAH-LANGKAH MELINDUNGI COVID-19 DALAM KANAK-KANAK (Dr Haslina)

Pada tarikh 14 Ogos 2021, telah berlangsung Bicara Sihat bagi sesi ketiga, dengan tajuk langkah-langkah melindungi  Covid-19 dalam kalangan ...