Thursday, January 9, 2020

MOCK OSPE 2020

    Pada 2 dan 3 Januari 2020 bertempat di Common Room asrama Maidam UniSZA, berlangsungnya program MOCK OSPE yang merupakan program tahunan MediSZA. 




    MOCK OSPE merupakan sebuah pengenalan kepada pelajar tahun 1 mengenai format peperiksaan akhir semester terutamanya OSPE (Objective Structured Practical Examination) yang merupakan sesuatu yang baru bagi pelajar tahun 1.





    Selain itu, pengenalan PBQ (Problem Based Question) juga diberikan kepada pelajar tahun 1. Sebanyak 20 kumpulan yang terdiri daripada 3 orang sekumpulan menyertai program ini. Peringkat akhir bagi menentukan pemenang dinilai melalui soalan MTF (Multiple True False) Kahoot. 


    Program ini dikendali oleh Aiman Farhan Bin Azaddin, pelajar tahun 3, Exco Akademik dan Intelektual MediSZA. Seramai 22 orang sukarelawan juga terlibat bagi menjayakan program ini. 



    Harapan kami agar pelajar tahun 1 mendapat manfaat dari program ini dan selamat menduduki peperiksaan akhir semester yang bakal menjelang!

-2 dan 3 Januari 2020-
"UNITY FOR THE SAKE OF HUMANITY"

No comments:

Post a Comment

BICARA SIHAT SESI III - LANGKAH-LANGKAH MELINDUNGI COVID-19 DALAM KANAK-KANAK (Dr Haslina)

Pada tarikh 14 Ogos 2021, telah berlangsung Bicara Sihat bagi sesi ketiga, dengan tajuk langkah-langkah melindungi  Covid-19 dalam kalangan ...